Příjem žádostí a dalších podání
Sazebník úhrad za poskytování informací
Osobní podání: na úřadu městysu v úředních dnech a hodinách:
Pondělí | 14:00 | 17:00 |
Středa | 14:00 | 17:00 |
Ze žádosti by měly být patrné tyto informace o žadateli:
jméno, příjmení, datum narození, adresa místa trvalého pobytu.
Neobsahuje-li žádost tyto údaje a zároveň jsou údaje potřeba k vyřízení žádosti o informaci, žádost se poté odloží a do sedmi dnů se žadateli zašle výzva k doplnění informací.
Osobní podání: na úřadu městysu v úředních dnech a hodinách:
Pondělí | 14:00 | 17:00 |
Středa | 14:00 | 17:00 |
Telefonické podání: pevná linka - +420 465 635 456
Poštou na adresu Úřad městysu Mladkov, Mladkov 95, 561 67 Mladkov
Elektronicky na e-mail: podatelna@mladkov.cz (v žádosti nemusí být aplikován elektronický podpis)
Elektronicky datovou schránkou: xf7a3fb
Elektonickou podatelnou
V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:
Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na úřadě městyse v úředních hodinách.
Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti
- do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).
Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či městysu jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.
Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.
Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.
Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.
Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm.a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.
Způsob odvolání a jeho obsah:
O odvolání rozhoduje:
O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.
Položka | Sazba |
hodina práce (účtuje se každých započatých 30 min.) | Kč |
fotokopie nebo výtisk existujícího dokumentu | |
- jednostranně formát A4 | Kč/ks |
- oboustranně formát A4 | Kč/ks |
- jednostranně formát A3 | Kč/ks |
- oboustranně formát A3 | Kč/ks |
- kompaktní disk (CD) | Kč/ks |
paušál provozních nákladů (materiál, energie) | Kč |
ostatní náklady | dle skutečně vynaložených nákladů |
Městys zpracovává osobní údaje ve veřejném zájmu a v nezbytném rozsahu pro plnění povinností vyplívajících ze zákona o obcích a dalších obecně závazných právních předpisů. OÚ jsou předávány pouze zákonem stanoveným osobám včetně předávání OÚ do jiných států. Každý má možnost podat na způsob zpracování OÚ stížnost u dozorového úřadu a má právo požadovat od městyse přístup k osobním údajům, jejich opravu, výmaz, přenos OÚ, omezení zpracování a má právo vznést námitku proti zpracování údajů.
Správce OÚ: Městys Mladkov
sídlo: Mladkov 95
IČO:00279234
DS: xf7a3fb
telefon: +420 465 635 456
e-mail: starosta@mladkov.cz
Pověřenec pro OÚ: Sdružení obcí Orlicko, Masarykovo náměstí 166, Žamberk
Kontaktní osoba: Jiří Dytrt, e-mail: jdytrt@seznam.cz, tel: +420 608 763 102
© 2024 Obec Mladkov, Kontaktovat webmastera, Mapa stránek, Prohlášení o přístupnosti, Nouzový stav
ANTEE s.r.o. - Tvorba webových stránek, Redakční systém IPO